پرسش و پاسخ گمرکی

پرسش و پاسخ گمرکی

مقررات گمرکی، اختلافات گمرکی، جرائم گمرکی، ترانزیت خارجی، ترانزیت داخلی، قاچاق کالا و ارز، تخلفات گمرکی، واردات، صادرات
پرسش و پاسخ گمرکی

پرسش و پاسخ گمرکی

مقررات گمرکی، اختلافات گمرکی، جرائم گمرکی، ترانزیت خارجی، ترانزیت داخلی، قاچاق کالا و ارز، تخلفات گمرکی، واردات، صادرات


سلام
من مقیم کشور قطرهستم وبایک ایرانی ازدو.اج کردم یعنی خودم هم ایرانی ام امامقیم دارم ومن تمام جهیزیه خودم رو ازکشورقطرگرفتم ؟حالا قصدداریم درتهران زندگی کنیم؟جهیزیه روکه میارم ایران گمرک میگیرد؟

مرسی سریع جواب بدید

جواب

چنانچه تغییر اقامتگاه صورت گرفته و اقامت ایران در گذرنامه قید گردیده باشد کالا لوازم زندگی محسوب و ورود آن بلامانع بوده و با معافیت قابل ترخیص است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد