پرسش و پاسخ گمرکی

پرسش و پاسخ گمرکی

مقررات گمرکی، اختلافات گمرکی، جرائم گمرکی، ترانزیت خارجی، ترانزیت داخلی، قاچاق کالا و ارز، تخلفات گمرکی، واردات، صادرات
پرسش و پاسخ گمرکی

پرسش و پاسخ گمرکی

مقررات گمرکی، اختلافات گمرکی، جرائم گمرکی، ترانزیت خارجی، ترانزیت داخلی، قاچاق کالا و ارز، تخلفات گمرکی، واردات، صادرات

آقای جعفرزاده


سوال )


کارمندان بازرسی وزارت بازرگانی ، مقادیری LCD  را که در فروشگاه داشتم و تازه از یک نفر خریده بودم ، صورتجلسه کردند و به گمرک دادند . فروشنده می گوید شما قیمت کالا را پرداخت کن تا من وارد عمل شوم و مشکل را حل کنم . راهنمایی کنید که من چه کار کنم ؟ در گمرک چه اتفاقی می افتد ؟

ادامه مطلب ...

آقای یوسفیان


سوال )


آیا شرکت ما می تواند کالاهای وارداتی خود را که مواد اولیه برای تولید آهن هستند ، به صورت نسیه ترخیص کند . چه اقداماتی باید انجام دهیم ؟

ادامه مطلب ...

آقای عصیری


سوال )


مقداری ظروف سرامیکی به گمرک اظهار و آزمایشگاه هم آن را سرامیکی تشخیص داده ولی درب خروجی گمرک کالا را متوقف و آن را به آزمایشگاه ارسال و این بار آن را ظروف چینی اعلام کرده اند و پرونده قاچاق تشکیل داده اند . برای دفاع و جلوگیری از قاچاق شدن آن چه کار باید بکنم ؟

ادامه مطلب ...